Menu

Waarderingen ZorgkaartNederland

Bij Archipel is veel aandacht voor de ervaringen van onze cliënten en mantelzorgers. Wij meten deze met ons Kompas en door middel van Zorgkaart Nederland. Deze ervaringen zijn immers de spiegel van de ons geleverde kwaliteit. In de gesprekken tussen cliënten / mantelzorgers, medewerkers en vrijwilligers is cliënttevredenheid een belangrijk onderwerp. Daar waar de men ervaart dat het beter kan, onderzoeken wij wat wij daaraan kunnen doen. 

Zorgkaart Nederland

Cliënten en mantelzorgers worden gevraagd om anoniem een waardering te geven over een locatie van Archipel via de website van ZorgkaartNederland. Waardering kan alleen gegeven worden per locatie en niet op teamniveau. Wilt u per locatie de waarderingen nader bekijken, dan verwijzen we u graag naar ZorgkaartNederland waarbij u op locatie kunt zoeken. Naast het plaatsen van een waardering van Zorgkaart Nederland krijgen cliënten, mantelzorgers, vrijwilligers en behandelaren de mogelijkheid om een compliment of feedback te geven per Kompasthema/reisdoel in de vorm van '360 graden feedback'. Deze feedback vindt u terug bij de betreffende thema's:

Actiepunten 2018

Zorgkaart Nederland biedt niet de mogelijkheid om waardering per individueel team te geven. Voor teams binnen Archipel zijn de algemene waarderingen minder bruikbaar voor het maken van verbeterplannen op teamniveau, wegens de diversiteit aan doelgroepen. Hierop heeft Archipel de keuze gemaakt om de metingen door de interviewteams te beperken. In 2018 onderzoekt Archipel op welke wijze de waarderingen van cliënten en mantelzorgers een betere bijdragen kunnen bieden aan de verbeterplannen op teamniveau.