Menu

Kwaliteit van zorg

Archipel streeft ernaar de hoogst mogelijke kwaliteit van zorg te leveren. Dat waarborgen we door de kwaliteit van onze zorg te organiseren vanuit de onze drie krachten die we hoog in het vaandel hebben: Binnen en buiten gewoon goed door een goede kwaliteit van zorg te verlenen, speciaal voor het bijzondere door rekening te houden met het afwijkende dat niet alledaags is en een eigen zinnige regie waarbij het vanzelfsprekend is dat de cliënt degene is die bepaalt.

Prezo kwaliteitskeurmerk

Om de kwaliteit van onze zorg te meten en te verbeteren hanteert Archipel zoveel als mogelijk een eigen systeem wat is opgebouwd uit allerlei kwaliteitscomponenten. Een belangrijk onderdeel hiervan is PreZo, een kwaliteitssysteem dat staat voor ‘Prestaties in de Zorg’.

Bij PreZo is de tevredenheid van onze cliënten van essentieel belang voor het al dan niet behalen van een PREZO Keurmerk. Op dit moment beschikken al onze locaties over een PREZO Keurmerk. Daar zijn we trots op!